Služby v rámci licenčního balíku Microsoft - A3

Aplikace a služby poskytované v rámci licenčního balíků A3 mohou využívat studenti a zaměstnanci fakult a součástí v případě, že jim byly licence fakultou/součástí do příslušného tenantu zakoupeny.


Tento licenční balík obsahuje následující aplikace:


  • Plné verze programů Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneDrive, OneNote, Publisher, Access pro počítače PC nebo Mac až pro 5 počítačů. (Podrobný návod k instalaci desktopových aplikací naleznete zde).

    Pokud však Vaše fakulta/součást využívá vlastní M365 prostředí, budete mít pravděpodobně A3 licenci přidělenou pouze v tenantu Vaší fakulty/součásti a je potřeba využít návod příslušné fakulty.

  • až 5 TB cloudového úložiště OneDrive.

  • a množství online aplikací (viz přehled).

    • Bookings – Aplikace pro zjednodušení způsobu plánování a správy událostí v rámci organizace i mimo ni.

    • Class Notebook - Můžete si sestavovat přípravy na hodinu v digitálním poznámkovém bloku a vytvářet pracovní prostory pro studenty.

    • Delve - Můžete získat osobní přehledy a důležité informace založené na tom, s kým pracujete a na čem pracujete.

    • Forms - Můžete vytvářet průzkumy, kvízy a hlasování a snadno si prohlížet výsledky v reálném čase.

    • Kaizala - Můžete získat jednoduchou a zabezpečenou mobilní chatovací aplikaci pro práci.

    • Lidé - Můžete si uspořádat kontaktní informace pro všechny přátele, rodinné příslušníky, kolegy nebo známé.

    • Lists - Umožňuje uživatelům vytváření, sdílení a sledování dat v seznamech.

    • OneNote - Můžete si zaznamenávat a organizovat poznámky ve všech svých zařízeních.

    • Planner - Můžete vytvářet nové plány, organizovat a přiřazovat úkoly, sdílet soubory a udržovat si přehled o průběhu práce.

    • Power Apps - Vytvářejte mobilní a webové aplikace pomocí dat, která už vaše organizace používá.

    • Power Automate - Můžete vytvářet pracovní postupy v rámci aplikací, souborů a dat a tímto způsobem automatizovat časově náročné úkoly.

    • Power BI - Můžete vytvářet dynamické a interaktivní datové řídicí panely, které umožňují různé akce a které můžete sdílet s ostatními.

    • Project - Můžete vyvíjet plány projektů, přiřazovat úkoly, sledovat průběh a spravovat rozpočty.

    • SharePoint - Můžete sdílet a spravovat obsah, znalosti a aplikace, abyste zlepšili týmovou spolupráci.

    • Staff Notebook - Můžete spolupracovat s pedagogickým sborem a dalšími zaměstnanci školy a sdílet zásady, postupy a kalendáře.

    • Stream - Můžete sdílet videa ze tříd, schůzek, prezentací nebo školení.

    • Sway - Můžete vytvářet a sdílet interaktivní zprávy, prezentace nebo osobní příběhy.

    • To Do - Sledujte své úkoly na jednom místě díky inteligentním funkcím, které vám pomohou shromažďovat data, určovat priority a zvládat toho více společně.

    • Visio - Můžete zjednodušovat komplexní informace a předávat je ostatním ve vizuální podobě.

    • Whiteboard - Můžete společně diskutovat nápady a spolupracovat v kreativní oblasti se širokou škálu možností, a to pomocí pera, dotykového ovládání nebo klávesnice.

    • Yammer - Můžete se spojit se spolupracovníky nebo spolužáky a sdílet informace nebo společně organizovat projekty.

Podporu provozu těchto aplikací zajišťují jednotlivá IT pracoviště na fakultách.

Rozsah podporovaných aplikací se může pro různé fakulty či součásti lišit.


Poslední změna: 5. srpen 2025 09:34 
Kontakty

V případě potřeby se na nás prosím obraťte prostřednictvím centrálního ServiceDesku, nebo kontaktujte svou lokální IT Podporu.



Upozornění

Některé odkazy na tomto portálu mohou vyžadovat přihlášení.